2.5 јкти м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤
ѕравова природа цих акт≥в зумовлена њх правовим статусом, визначеним онституц≥Їю ”крањни та спец≥альними законами. «г≥дно ≥з «а≠коном ”крањни Ђѕро м≥сцев≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њї (1999) державн≥ адм≥н≥страц≥њ областей, район≥в, м≥ст иЇва та —евастопол¤, а також район≥в у цих м≥стах приймають у межах своЇњ компетенц≥њ в≥дпов≥дн≥ р≥шенн¤. “ак≥ ж за назвою акти в≥дпов≥дно до «акону Ђѕро м≥сцеве са≠мовр¤дуванн¤ в ”крањн≥ї (1997) приймають с≥льськ≥, селищн≥, м≥ськ≥, районн≥ та обласн≥ ради, а також виконавч≥ ком≥тети с≥льських, м≥ських ≥ районних у м≥стах рад.
јктами м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й та орган≥в м≥сцевого са≠мовр¤дуванн¤ вир≥шуютьс¤ питани¤ м≥сцевого житт¤, в тому числ≥ еколог≥чного характеру. Ќими, зокрема, затверджуютьс¤ м≥сцев≥ програми охорони навколишнього природного середовища, передбачаютьс¤ заходи еколог≥чного характеру в процес≥ забудови ≥ благоуст≠рою, забезпеченн¤ сан≥тарного благополучч¤, утил≥зац≥њ та переробки в≥дход≥в тощо. Ќормативн≥ р≥шенн¤ Ї обов'¤зковими дл¤ виконанн¤ в межах в≥дпов≥дних адм≥н≥стративно-територ≥альних одиниць.